- W jaki sposób można opłacić Zlecenie?
Zlecenie należy opłacić w trakcie składania Zlecenia. Do wyboru są 2 formy płatności:
- PayU – platformy płatnicze
- Przelew na konto - numer konta przesłany zostanie po złożeniu zamówienia lub dostępny tutaj: mBank 20114020040000310279923912
Płatności za pomocą PayU (w przypadku płatności natychmiastowych) księgowane są w ciągu 3 minut. W tym czasie wygenerowane i wysłane zostanie potwierdzenie płatności. W przypadku płatności przelewem, czas realizacji jest zależny od terminu w jakim zaksięgowano płatność. Od momentu otrzymania wpłaty, Zlecenie zostanie zaakceptowane i przesłane do realizacji. W celu przyspieszenia Zlecenia prosimy o przesłanie potwierdzenia dokonanej płatności na adres e-mail: semibox@semibox.pl. Kurier nie przyjmuje żadnej gotówki. Opłata za przesyłkę musi zostać uregulowana z góry poprzez Portal. Zlecenie będzie realizowane po wpłynięciu opłaty za Zlecenie
- Kiedy są generowane i gdzie wysyłane faktury?
Faktury generowane są i wysyłane automatycznie drogą elektroniczną, po opłaceniu Zlecenia, na adres e-mail wskazany w trakcie wypełniania Formularza Zamówień. Dane do faktury powinny zostać wpisane w Formularzu Zamówień
- Czy jest możliwość otrzymania faktury z odroczonym terminem płatności?
W szczególnych wypadkach istnieje taka możliwość
- Jaki jest czas na dokonanie przelewu za Zlecenie?
Maksymalny czas na dokonanie przelewu to 5 dni kalendarzowych, od dnia złożenia Zlecenia. Jeśli w ciągu 5 dni nie wpłynie płatność na konto, to Zlecenie zostanie automatycznie anulowane
- Czy realizowane są płatności „za pobraniem”?
W szczególnych wypadkach istnieje taka możliwość