Szanowny Kliencie. Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Polityka prywatności Akceptuję
Zawsze darmowe doręczenie dostawa
Telefon: +48 513 031 186

Regulamin

                 

§1 Postanowienia ogólne

 

1. Prezentowany Regulamin określa zasady korzystania z Portalu oraz warunki zamawiania usług i produktów poligraficznych za pośrednictwem Portalu na podstawie Zleceń Klienta

2. Portal zarejestrowany jest przez podmiot: Emnet FUHP Michał Trzeciak, ul. Zielona 17A, 05-806 Reguły          NIP: 538 159 86 22

3. Prezentowany Regulamin dedykowany jest zarówno osobom fizycznym nie prowadzącym działalności gospodarczej, ale również osobom fizycznym prowadzącym taką działalność, a także osobom prawnym oraz jednostkom organizacyjnym nie posiadających osobowości prawnej, którym odrębne przepisy nadają prawo do nabywania we własnym imieniu praw i zaciągania zobowiązań. Dokonywanie za pośrednictwem Portalu czynności prawnych przez osobę nie spełniającą podanych warunków, będzie obciążało wyłącznie taką osobę. Nie dopuszczalne jest naruszanie praw osób trzecich oraz postępowań, które zostaną uznane przez Portal za niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z Internetu oraz godzące w zasady funkcjonowania Portalu

4. Dane o Produktach podane na stronie Portalu, a w szczególności opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz koszty stanowią zaproszenie do zawarcia Transakcji

5. Portal nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne naruszenie praw autorskich oraz treści materiałów przesłanych przez Klienta. Portal ma możliwość odmówić realizacji Zlecenia w sytuacji kiedy treści będą niezgodne z prawem lub naruszające normy obyczajowe

6. Produkty dostępne na Portalu są wolne od wad fizycznych oraz prawnych

7. Klient zobowiązany jest do korzystania z Portalu zgodnie z poszanowaniem dóbr osobistych oraz własności intelektualnej

8. Portal zapewnia, że Zlecenia realizowane będą w sposób profesjonalny, zgodnie z najlepszą praktyką zawodową oraz z Transakcją

9. Wszelkie Umowy handlowe i techniczne wymagają potwierdzenia drogą pisemną/elektroniczną

10. Nieprawidłowości związane z działaniem Portalu, powinny być zgłaszane drogą elektroniczną na adres semibox@semibox.pl. W zgłoszeniu powinien być podany rodzaj błędu

 

§2 Definicje

 

1. Regulamin – niniejszy Regulamin Portalu

2. Klient – osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy nadają prawo do nabywania we własnym imieniu i zaciąganiu zobowiązań, a także osoba fizyczna dokonująca Zlecenia w ramach Portalu

3. Portal – serwis internetowy dostępny pod adresem semibox.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać Zlecenia

4. Przewoźnik – firma transportowa realizująca usługę transportową

5. System Płatniczy – elektroniczny system płatniczy PayU.pl - system bezpiecznych i szybkich płatności elektronicznych

6. Transakcja – dokument sprzedaży produktów i usług w rozumieniu Kodeksu Cywilnego zawartego pomiędzy Stronami

7. Zlecenie – zamówienie usług i produktów poligraficznych za pośrednictwem Portalu

8. Produkt – materiały i usługi poligraficzne będące rzeczą obrotu za pośrednictwem Portalu

9. Strony – wspólnie Klient wraz z Portalem

10. Formularz Zamówień – internetowy formularz dostępny za pomocą Portalu, umożliwiający składanie Zleceń

11. Plik Graficzny – projekt Produktu zaakceptowany i przesłany przez Klienta zgodnie z wymogami Portalu

 

§3 Warunki zawarcia Transakcji oraz korzystania z Portalu

 

1. Warunkiem zawarcia Transakcji jest złożenie Zlecenia za pomocą Portalu, poprzez prawidłowe wypełnienie Formularza Zamówień oraz dokonanie innych czynności finalizujących transakcję. Po otrzymaniu drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail, potwierdzenia Zlecenia do realizacji, następuje zobowiązanie finansowe Klienta wobec Portalu oraz zostaje zawarta Transakcja

2. Transakcja może zostać zawarta w imieniu Klienta, tylko przez osobę pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych lub w przypadku Klienta nie będącego osobą fizyczną, posiadającego pełnomocnictwo do reprezentowania Klienta i zaciągania w jego imieniu zobowiązań

3. Złożenie Zlecenia poprzez Portal jest jednoznaczne z akceptacją treści prezentowanego Regulaminu, który określa w całkowity sposób prawa i obowiązki Klienta, dotyczące usług świadczonych przez Portal

4. Dane podane przez Klienta podczas składania Zlecenia, muszą być aktualne i zgodne z prawdą. Podane informacje powinny pozwolić na weryfikację Klienta

5. Możliwość składania Zleceń przez Klienta może zostać zablokowana w sytuacji nie przestrzegania Regulaminu przez Klienta. Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie przez Portal w każdej chwili i bez podania przyczyny. Taki Klient został pozbawiony prawa do korzystania z Portalu i nie będzie w stanie dokonać ponownego Zlecenia bez uprzedniej zgody Portalu

6. Wszelkie przesyłane treści przez Klienta nie powinny być zabronione oraz powinny być zgodne z przepisami prawa Rzeczypospolitej Polskiej

7. Klient może składać Zlecenie przez 24h na dobę, we wszystkie dni roku. Usługa będzie realizowana w dni robocze zgodnie z zakresami czasowymi podanymi dla każdego Zlecenia

8. Wypełnienie Formularza Zamówień jest bezpłatne oraz ma charakter jednorazowy i ulega finalizacji z momentem złożenia Zlecenia, albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zlecenia

9. Finalizując Transakcję Klient składa zamówienie poprzez uzupełnienie wymaganych danych. Wraz z każdym zamawianym Produktem określane są indywidualnie parametry, tj. format, kolor, uszlachetnianie oraz nakład Produktów dostępnych na Portalu. W zależności od wybranych opcji pojawia się cena Produktu oraz czas realizacji. Dodatkowo określa się miejsce dostawy i formę płatności. Klient akceptuje transakcję poprzez naciśnięcie przycisku „zamów i zapłać” i wyświetleniu podsumowania całego Zlecenia

10. W trakcie zamówienia Produktów należy wypełnić formularz niezbędny do wystawienia faktury. Po uzupełnieniu danych i wybraniu "firma" zostanie wystawiona faktura VAT. Dokument zostanie wysłany automatycznie, po zaksięgowaniu płatności, w formie pliku PDF na wskazany adres e-mail

11. Dokonując transakcji na Portalu, Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur oraz faktur korygujących drogą elektroniczną

12. Po zatwierdzeniu transakcji zostanie wygenerowana wiadomość e-mail, która zostanie przekazana na wskazany adres e-mail Klienta. W treści wiadomości zostanie przekazany numer oraz podsumowanie Zlecenia.

13. Dokonanie czynności „zamów i zapłać” jest jednoznaczne ze złożeniem Zlecenia z obowiązkiem zapłaty

14. Opłacenie Zlecenia stanowi oświadczenie woli zawarcia Transakcji i uniemożliwia rezygnację ze Zlecenia po przekazaniu do realizacji

15. Właściwości zamawianego Zlecenia na Portalu są ściśle określone przez Klienta i dlatego niemożliwe jest odstąpienie Klienta od Transakcji

16. Warunkiem poprawnego złożenia Zlecenia jest wgranie poprawnych Plików Graficznych spełniających wymagania Portalu

17. Usługa zostanie przekazana do realizacji po zaksięgowaniu na koncie Portalu płatności za Zlecenie

18. W przypadku przerwania wykonywania Zlecenia na żądanie Klienta na dowolnym etapie produkcji, Klient pokrywa wszelkie koszty związane z realizacją Zlecenia do momentu przerwania, lecz nie wyższe niż 100% wartości Zlecenia

19. Portal Internetowy nie ponosi odpowiedzialności z tytułu korzyści utraconych przez Klienta

20. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z Portalem, którym posługuje się Klient to przeglądarka internetowa Mozilla FireFox, Google Chrome, Safari, Internet Explorer, Opera z włączoną pełną obsługą JavaScript i inne

21. Czas realizacji Zlecenia liczony jest w dniach roboczych, tj. od dnia złożenia Zlecenia ze wszystkimi wymaganiami do jego realizacji, do dnia przekazania Produktów Przewoźnikowi do transportu

22. Klient, który opłacił Zlecenie, a zostało ono anulowana i nie przekazane do realizacji, najdalej w ciągu 14 dni roboczych, otrzyma zwrot opłaty za Zlecenie, pomniejszone o koszty administracyjne wynikające z czynności, jakie Portal rozpoczął do realizacji Zlecenia. Dany koszt to 15 PLN/brutto. Portal wystawi wówczas fakturę korygującą zmniejszającą wartość Usługi

23. Portal zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów, ustalania promocji oraz nadawania rabatów

24. Promocje nie mogą zostać połączone z innymi promocjami

25. Zlecenie może zostać niezrealizowana w przypadku nieprawidłowego wypełnienia Formularza Zamówień

26. W przypadku złożenia Zlecenia, która nie znajduje się w ofercie Portalu, czas realizacji oraz inne założenia zostaną określone indywidualnie

27. Maksymalny termin realizacji Zlecenia, w przypadku jednoczesnego zamówienia kilku Zleceń, jest dopasowane indywidualnie do każdego Zlecenia

28. Klient ma prawo odstąpienia od Umowy najpóźniej do 2 godzin, liczonych kolejno w przedziale od 08:00 do 16:00 każdego dnia roboczego, od momentu otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, potwierdzającej przyjęcie Zlecenia do realizacji

29. Portal zastrzega sobie prawo nie podjęcia Zlecenia do realizacji, o czym poinformuje Klienta nie później niż w terminie 48 godzin (w dni robocze) od dnia otrzymania Zlecenia

30. Każde Zlecenie Produktu jest realizowane jako oddzielne Zlecenie

 

§4 Metody i terminy płatności za usługę

 

1. Ceny Towarów podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, o ile w opisie Zlecenia nie zaznaczono inaczej

2. Klient ma możliwość uiszczenia opłaty w następujących konfiguracjach:

  • płatnością w Systemach Płatniczych
  • kartą płatniczą poprzez system PayU.pl
  • przelewem zwykłym

3. Klient powinien opłacić Zlecenie, natychmiastowo od chwili zawarcia Transakcji

4. Dane osobowe Klientów dokonujących płatności w Systemie Płatniczym są przekazywane danym Spółkom w celu zrealizowania płatności

5. Portal nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z nieterminowego przesłania danych przez Systemy Płatnicze

6. W celu przyspieszenia zamówienia prosimy o przesłanie potwierdzenia dokonanej płatności na e-mail semibox@semibox.pl

 

§5 Metody i terminy dostaw

 

1. Dostawa Zlecenia do Klienta jest wliczona w koszt Zlecenia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i realizowana jest na adres wskazany przez Klienta w Zleceniu

2. Portal Internetowy realizuje dostawę Zleceń za pomocą Przewoźnika DPD Polska

3. Portal zastrzega sobie prawo korzystania z innych Przewoźników

4. W dniu wysłania Zlecenia do Klienta, zostanie wygenerowany e-mail z numerem listu przewozowego Przewoźnika

5. Terminy realizacji dostaw są podawane każdorazowo przy składaniu Zlecenia

6. Dostawa przez Przewoźnika odbywa się w dni robocze, do 48 godzin roboczych od dnia wysyłki Zlecenia do Klienta. Czas dostawy może ulec zmianie

7. Zamówienia wysyłane są w opakowaniach kartonowych, dodatkowo zabezpieczone folią stretch. Przy większych zamówieniach Produkty umieszczane są na palecie

8. Paczki do 30 kg dostarczane są w serwisie „od drzwi do drzwi”, czyli w miejsce wskazane na liście przewozowym. Przesyłki paletowe nie są wnoszone we wskazane miejsce, lecz dostarczane pod budynek wskazany na liście przewozowym

9. W razie braku odbioru Zlecenia przez Klienta dostarczanego przez Przewoźnika, istnieje możliwość obciążenia Klienta ponownym kosztem wysyłki przez Portal

10. W sytuacji dostarczenia przesyłki uszkodzonej powinno się spisać protokół uszkodzenia w obecności Przewoźnika w trakcie dostawy. Brak spisania protokołu może spowodować brak wypłaty odszkodowania przez Przewoźnika

11. Waga i objętość Zlecenia uzależniona jest od wymagań Przewoźnika

12. Przekierowanie Zlecenia na inny adres skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty na Klienta

13. Po przyjęciu Zlecenia bez zastrzeżeń nie ma możliwości rozpoczęcia procesu reklamacyjnego u Przewoźnika

14. Portal nie bierze odpowiedzialności za opóźnienia powstałe z winy Przewoźnika

 

§6 Pliki graficzne – materiały do druku

 

1. Portal nie ponosi odpowiedzialności za błędy merytoryczne i ortograficzne w przesłanych przez Klienta Plikach Graficznych

2. Portal nie dokonuje korekt w otrzymanych od Klienta Plikach Graficznych

3. Pliki Graficzne przesłane przez Klienta do druku, powinny być przygotowane według specyfikacji i makiet opublikowanych na Portalu

4. W Portalu istnieje możliwość wgrania Pliku Graficznego w kilku opcjach w zależności od rodzaju i wielkości Pliku Graficznego

5. Portal nie ponosi odpowiedzialności za błędnie przygotowane Pliki Graficzne do druku

6. Portal nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji Zlecenia z powodu wysłania przez Klienta błędnych Plików Graficznych

7. Portal nie archiwizuje Plików Graficznych. Po 30 dniach są one kasowane z serwerów FTP

8. Portal ma prawo odstąpić od wykonania Zlecenia w przypadku gdy Plik Graficzny jest uszkodzony lub zawirusowany

9. Zlecenie może zostać niezrealizowana w sytuacji przesłanych błędnych Plików Graficznych, które nie zostały ponowione przez Klienta

10. Portal ma prawo odstąpić od wykonania Zlecenia w przypadku gdy Plik Graficzny jest dostarczony przez Klienta po 3 dniach roboczych od daty złożenia Zlecenia przez Klienta

11. Odpady oraz nadwyżki produkcyjne są utylizowane

 

§7 Reklamacje Zleceń

 

1. Reklamacje powinny być zgłaszane drogą e-mail na adres semibox@semibox.pl w formie pisemnej

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać numer Zlecenia, dane Klienta oraz dokładny opis stwierdzonej niezgodności i zakres roszczeń reklamacyjnych

3. Termin do złożenia reklamacji jakościowych Zlecenia wynosi 14 dni roboczych od momentu otrzymania Produktów przez Klienta. Reklamacje złożone po określonym terminie nie zostaną rozpatrzone

4. W sytuacji pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jakościowej przez Portal, Zlecenie zostanie naprawione w określonych terminach na koszt Portalu

5. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych od momentu ich zgłoszenia

6. Wartość roszczeń nie może przekroczyć 100% wartości złożonego Zlecenia

7. W trakcie procesu reklamacyjnego Klient może zostać zobligowany do zwrotu części lub całości Zlecenia na adres pocztowy Portalu z dopiskiem „reklamacja zamówienia o numerze ....”. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jakościowej, koszt przesyłki ponosi Portal

8. Wraz ze zwróconym Zleceniem należy odesłać dokument księgowy przesłany elektronicznie. W przypadku szkody Przewoźnika, także podpisany protokół uszkodzenia

9. Portal zastrzega możliwość wysłania prośby o uzupełnienie informacji czy dokumentacji dotyczącej złożonej reklamacji. Klient powinien wysłać odpowiedź w ciągu 5 dni roboczych. Po tym czasie proces reklamacyjny zostaje zakończony, a reklamacja uznana za nieuzasadnioną i odrzuconą

10. Portal zastrzega, iż Klient składając Zlecenie powinien przyjąć do informacji, że różnica w wymiarach wykonanych Zleceń, biorąc pod uwagę tolerancję błędu nożyc (krajarki) wykorzystywanych przez Portal, może wynieść 3 mm. Tolerancja przy falcowaniu, bigowaniu oraz przy perforacji do 3 mm od nominalnego usytuowania. Tolerancja przy pasowaniu kolorów kolejno po sobie nadrukowanych to 0,2 mm. Reklamacje z podanych przyczyn nie zostaną uznane przez Portal

11. Niewłaściwa warstwa lakieru dyspersyjnego lub UV to warstwa, która w miejscu dedykowanym do lakierowania, jest niewłaściwie pokryta lub jest brak pokrycia

12. Niewłaściwe wykonany złam to taki, który powoduje uszkodzenie papieru

13. Reklamacje nie będą uwzględnianie z powodu różnic kolorów wydruku z obrazem monitora, różnice te biorą się z różnic technologicznych

14. Różnice nasycenia koloru wykonanego Zlecenia mogą mieści się w zakresie tolerancji +/-5%

15. Reklamacje ilościowe dotyczące odchyleń +/- 2% wielkości partii zamówionego Zlecenia nie będą uwzględniane

16. Reklamacje dotyczące opóźnień w dostawie przez Przewoźnika będą rozpatrywane indywidualnie przez Przewoźnika

17. W sytuacji zagubienia czy zniszczenia Zlecenia przez Przewoźnika warunkiem przeprowadzenia procesu reklamacyjnego jest Regulamin Przewoźnika

18. Przed podpisaniem zaświadczenia odbioru Zlecenia należy sprawdzić jego stan oraz zawartość. Przewoźnicy mogą zrzec się odpowiedzialności w przypadku, gdy Klient nie zweryfikuje przy Przewoźniku stanu przesłanego Zlecenia oraz nie zgłosi szkody podczas doręczenia

19. Jeżeli Zlecenie ulegnie uszkodzeniu w trakcie transportu, Klient musi sporządzić w obecności Przewoźnika protokół szkody, który stanowi podstawę do późniejszych reklamacji

20. Portal nie udziela żadnych gwarancji w sposób jednoznaczny ani domniemany oraz nie ponosi odpowiedzialności za wynik procesu reklamacyjnego Przewoźnika

21. Wynik procesu reklamacji jest w pełni zależny od Przewoźnika oraz jego towarzystwa ubezpieczeniowego. Portal nie ma bezpośredniego wpływu na wynik procesu uzyskiwania odszkodowania od Przewoźnika

22. Proces oraz warunki reklamacji usług są określone osobno dla każdego z Przewoźników

23. Portal nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania Systemu Płatniczego za pośrednictwem którego Klient uregulował płatność za Zlecenie

24. Sposób zwrotu kosztów za uznaną reklamację będzie ustalany indywidualnie. Zwrot zostanie uregulowany do 14 dni roboczych od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji

25. Reklamacje nie spełniające warunków wszelkich, podanych w procedurach, będę rozpatrywane negatywnie

26. W przypadku gdy Reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, kosztami powstałymi po stronie Portalu, z tytułu odbioru reklamowanego Zlecenia i jego ponownego nadania do Klienta, może zostać obciążony Klient

27. Klient może odstąpić od Umowy zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta, składając drogą elektroniczną na adres semibox@semibox.pl, oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Konsument odstępując od Umowy może skorzystać z zamieszczonego poniżej wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, jednak nie jest to obowiązkowe

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat (wysłać do): ADRES lub e-mail: semibox@semibox.pl

„ - Ja/My* ………… niniejszym informuję/informujemy* o moim/naszym* odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy*……./umowy dostawy następujących rzeczy*…../umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy*……./o świadczenie następującej usługi* - Data zawarcia umowy*………../odbioru*……………. - Imię i nazwisko konsumenta(-ów) ……….. - Adres konsumenta(-ów) …………….. - Podpis konsumenta(-ów) …………..(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) - Data ………………….”

(*) niepotrzebne skreślić

28. Wszelkie podane terminy są nieprzekraczalne dla przedstawienia stanowiska dotyczącego złożonego roszczenia

 

§8 Siły wyższe

 

1. Strony zostają zwolnione od odpowiedzialności z tytułu niewykonania jakichkolwiek swoich zobowiązań ze względu na okoliczności pozostające poza ich kontrolą, uniemożliwiające, opóźniające lub utrudniające wykonanie jakichkolwiek zobowiązań wynikających z niniejszego Regulaminu, takie jak zmiany przepisów i regulacji prawnych bądź ich interpretacji mające znaczący wpływ na wykonanie Umowy, wojna, działania wojenne, awaria ogólnego systemu komputerowego, blokady itp.

2. W przypadku nastąpienia dla Stron ww. przeszkód lub braku możliwości realizacji, dotknięta taką sytuacją Strona musi przekazać drugiej Stronie, możliwe jak najszybciej, powiadomienie stanowiące podstawę do zwolnienia jej z odpowiedzialności ze wskazaniem daty i zakresu zwolnienia oraz jego przyczyn, zaś niewywiązanie się z obowiązku przekazania takiego powiadomienia pozbawia Stronę prawa do wnoszenia o zwolnienie od odpowiedzialności. Każda Strona, która została zwolniona ze zobowiązań zgodnie z powyższym, powróci do ich realizacji natychmiast, jak będzie to w sposób uzasadniony możliwe po ustaniu przyczyny takiego zaprzestania wykonywania zobowiązań. W przypadku, gdy okoliczności siły wyższej trwać będą przez okres ponad trzech (3) miesięcy, Strona może rozwiązać Umowę

 

§9 Prawa autorskie/własności intelektualnej

 

1. Strony przyjmują do wiadomości, że nie przysługują im żadne prawa do Własności Intelektualnej drugiej Strony

2. Portal jest wyłącznie własnością Portalu. Zwracamy uwagę na konieczność respektowania praw własności intelektualnej drugiej Strony. Informujemy zatem, że serwis zawiera chronione prawem autorskim i stanowiące własność twórców dokumenty, znaki towarowe oraz inne oryginalne materiały, w szczególności teksty, grafikę, rysunki, animacje, dźwięki i programy. Zastosowany w serwisie układ oraz wybór prezentowanych treści stanowi samoistny przedmiot ochrony prawa autorskiego. Klient zobowiązuje się do wykorzystywania wszystkich materiałów prezentowanych na Portalu wyłącznie w zakresie użytku osobistego. Modyfikowanie, kopiowanie, przesyłanie, publiczne odtwarzanie oraz wszelkie wykorzystywanie tych treści do celów komercyjnych, bez uprzedniej, pisemnej zgody lub innego uprawnionego podmiotu, jest surowo zabronione

 

§10 Ochrona danych osobowych

 

1. W związku z przepisami Unii Europejskiej dotyczącymi ochrony danych osobowych wprowadzonych pod nazwą RODO zobowiązani jesteśmy poinformować Państwa, że posiadamy Państwa dane osobowe.

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Emnet FUHP Michał Trzeciak, ul. Zielona 17A, 05-806 Reguły NIP: 538 159 86 22

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6 pkt b RODO i wyłącznie w celu wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane wyłącznie w okresie niezbędnym do realizacji postanowień Transakcji.

Pani/Pana dane, jeśli będzie to konieczne, mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy to zadanie, abyśmy mogli wykonywać nasze usługi.

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem zawarcia umowy oraz dalszej realizacji postanowień umownych, a ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością jej zawarcia lub kontynuowania.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Wniosek o usunięcie danych bądź cofnięcie zgód udzielonych uprzednio może skutkować niemożnością kontynuowania współpracy. Nie zgłoszenie sprzeciwu ani nie cofnięcie zgód w terminie 14 dni od otrzymania niniejszej wiadomości uznane zostanie za udzielenie stosownych zgód.

2. Szczególnie dane osobowe będą przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za realizację transakcji finansowych oraz dostawę zamówionego Zlecenia

3. Portal nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych osobowych

4. Dane osobowe i adresowe Klienta przechowywane są na zabezpieczonym serwerze

5. Klient ma prawo dostępu do treści danych oraz do ich poprawiania. Podanie danych odbywa się na zasadzie dobrowolności

6. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies zostały opisane w polityce prywatności i cookies

§11 Postanowienia końcowe

 

1. Spory dotyczące interpretacji i wykonania Zlecenia lub sytuacji prawnych będą rozstrzygane na drodze polubownej, a o ile ona nie przyniesie efektu – na drodze sądowej. Sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Portalu

2. Przedstawiony Regulamin Portalu uwzględnia wymogi prawne wynikające z poniższych ustaw:

  • kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  • ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 o warunkach ochrony i przetwarzania danych osobowych w państwach członkowskich zwanymi RODO

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie właściwe przepisy prawa polskiego

4. Informacje o terminie obowiązywania Regulaminu będą dostępne na Portalu. Zlecenie zamówione przez Klienta przed wejściem w życie zmian Regulaminu, będzie realizowane zgodnie z Regulaminem obowiązującym w dniu złożenia Zlecenia

5. Każde zamówienie Zlecenia na Portalu będzie wymagać akceptacji Regulaminu

6. Zlecenie nie jest usługą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Portal zastrzega prawo do zmiany cen lub nie zrealizowania usługi jeśli cena jest wynikiem pomyłki lub godzi w interesy Portalu. W takich sytuacjach Klient jest informowany o zdarzeniu i ma możliwość rezygnacji z zamówionego Zlecenia

7. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01 października 2020 r. i obowiązuje do Transakcji zawartych od tego dnia

 

Wszelkie prawa zastrzeżone. ©
Projekt i wykonanie: MEETMEDIA