Szanowny Kliencie. Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Polityka prywatności Akceptuję
Zawsze darmowe doręczenie dostawa
Telefon: +48 513 031 186

Wysyłka

 

  • Jakie są możliwe opcje dostawy?

Zlecenia wysyłane są firmą kurierską. Klienci mają możliwość odbiorów własnych w siedzibie Portalu. W takim przypadku wymagany jest wcześniejszy kontakt drogą e-mail na adres semibox@semibox.pl

 

  • Jaki jest koszt dostawy?

Koszt przesyłki wliczony jest w cenę Zlecenia. Jedynym odstępstwem jest transport kurierem miejskim lub własnym oraz wysyłka zagraniczna. W takim przypadku koszt dostawy określany jest indywidulanie

 

  • Jaki jest czas dostawy Zlecenia?

Przy każdym Produkcie podany jest czas produkcji opakowania. Przesyłki paczkowe oraz paletowe dostarczane są przez Przewoźnika do 48 h od dnia nadania, w dni robocze. Kiedy Zlecenie będzie gotowe do wysyłki, zostanie wysłana wiadomość e-mail z linkiem do systemu Przewoźnika, gdzie będzie można sprawdzić status i numer przesyłki

 

  • Jaki jest adres wysyłki do Zlecenia?

Adres wysyłki jest każdorazowo ustalany w trakcie wypełniania Formularza Zlecenia. W dniu wysłania Zlecenia do Klienta, zostanie wygenerowany e-mail z numerem listu przewozowego oraz kontaktem do Przewoźnika

 

  • Czy można wysłać Zlecenie na kilka adresów dostawy?

Istnieje taka możliwość po wcześniejszym skontaktowaniu się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail semibox@semibox.pl, w celu ustalenia adresów i kosztów transportu

 

  • Czy można dostarczyć złożone opakowanie

Nie ma takiej możliwości, opakowania dostarczane są na „płasko”

 

  • Czy wysyłka wzorników opakowań jest bezpłatna?

Zgodnie z zakładką "zamów próbki"

 

  • Czy można odebrać Zlecenie osobiście?

Jest taka możliwość poprzez wcześniejszy kontakt pod adresem e-mail semibox@semibox.pl

 

  • Co to jest wysyłka anonimowa?

Na liście przewozowym nie ukażą się dane Portalu semibox.pl, dzięki czemu Odbiorca nie dowie się gdzie Zlecenie było realizowane. Informacja powinna zostać wysłana na adres e-mail semibox@semibox.pl, po złożeniu Zlecenia podając numer Zlecenia

 

  • Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

Istnieje taka możliwość, informacja powinna zostać wysłana na adres e-mail semibox@semibox.pl podając numer Zlecenia

 

  • Jak spakowane jest Zlecenie?

Zamówienia wysyłane są w opakowaniach kartonowych, dodatkowo zabezpieczone folią stretch. Przy większych zamówieniach Produkty umieszczane są na palecie

 

  • Jaka jest różnica w dostawach paczkowych i paletowych?

Dostawa w paczkach to dostawa rozłożonych opakowań, pakowanych po kilkadziesiąt sztuk w grubą folię zabezpieczającą lub w opakowanie kartonowe, jest to optymalna forma dostawy. Dostawa jest realizowana przez Przewoźnika w opcji „od drzwi do drzwi”, czyli pod adres wskazany w Zleceniu. Dostawa paczkowa do 20 kg na jedną paczkę. Dostawa na paletach jest przeznaczona dla Klientów zamawiających duże ilości opakowań, zazwyczaj powyżej kilkaset sztuk. Dostawa jest realizowana przez Przewoźnika w opcji „rampa rampa”, czyli pod budynek wskazany w Zleceniu. Opakowania przesyłane są na bezzwrotnej palecie przemysłowej, zabezpieczonej folią stretch.

 

 

  • W jakiej postaci dostarczane są opakowania?

Opakowania dostarczane są rozłożone „na płasko”, do samodzielnego złożenia. W celu zapoznania się z instrukcją składania należy wejść w zakładkę „Jak składać”

 

  • Czy Zlecenie może zostać spakowane według indywidualnych wymagań?

Istnieje taka możliwość, wcześniej wymagany jest kontakt na adres e-mail semibox@semibox.pl, podając numer Zlecenia

 

  • Ile prób doręczeń podejmuje Przewoźnik?

Jeśli Odbiorca będzie nieobecny w domu, Przewoźnik podejmie dwie próby doręczenia. Możliwe, iż Zlecenie będzie do odbioru w punkcie odbiorów własnych Przewoźnika. Wszelkie informacje o tych zdarzeniach zostaną wysłane drogą SMS na numer telefonu wskazany przy uzupełnianiu Formularza Zamówień. Po 7 dniach kalendarzowych, w przypadku braku odbioru, przesyłka zostanie zwrócona do Nadawcy

 

  • Co dzieje się ze Zleceniem po zwrocie?

W przypadku zwrotu Zlecenia do siedziby Portalu, z powodu braku odbioru przez Odbiorcę, Portal będzie nawiązywał kontakt z Klientem. W sytuacji ponownej wysyłki, Klient będzie musiał uregulować koszt 15 PLN/brutto za ponowną wysyłkę 1 paczki lub 160 PLN/brutto za paletę. W sytuacji braku możliwości kontaktu z Klientem w ciągu 30 dni Zlecenie zostanie zutylizowane

 

  • Czy Zlecenia wysyłane/dostarczane są w soboty?

Usługi transportowe realizowane są tylko w dni robocze

 

  • Czy istniej możliwość wniesienia przesyłki do Odbiorcy?

Paczki do 30 kg dostarczane są w serwisie „od drzwi do drzwi”, czyli w miejsce wskazane na liście przewozowym. Przesyłki paletowe nie są wnoszone we wskazane miejsce, lecz dostarczane pod budynek wskazany na liście przewozowym

 

  • Czy wysyłka proofa jest odpłatna?

Koszty wysyłki ustalane są indywidualnie

 

  • Czy mogę wysłać paczkę ze zleceniem poza granice Polski?

Istnieje taka możliwość, wcześniej wymagany jest kontakt na adres e-mail semibox@semibox.pl, przed złożeniem Zlecenia

Wszelkie prawa zastrzeżone. ©
Projekt i wykonanie: MEETMEDIA