- Jakie są możliwe opcje dostawy?
Zlecenia wysyłane są firmą kurierską. Klienci mają możliwość odbiorów własnych w siedzibie Portalu. W takim przypadku wymagany jest wcześniejszy kontakt drogą e-mail na adres semibox@semibox.pl
- Jaki jest koszt dostawy?
Koszt przesyłki wliczony jest w cenę Zlecenia. Jedynym odstępstwem jest transport kurierem miejskim lub własnym oraz wysyłka zagraniczna. W takim przypadku koszt dostawy określany jest indywidulanie
- Jaki jest czas dostawy Zlecenia?
Przy każdym Produkcie podany jest czas produkcji opakowania. Przesyłki paczkowe oraz paletowe dostarczane są przez Przewoźnika do 48 h od dnia nadania, w dni robocze. Kiedy Zlecenie będzie gotowe do wysyłki, zostanie wysłana wiadomość e-mail z linkiem do systemu Przewoźnika, gdzie będzie można sprawdzić status i numer przesyłki
- Jaki jest adres wysyłki do Zlecenia?
Adres wysyłki jest każdorazowo ustalany w trakcie wypełniania Formularza Zlecenia. W dniu wysłania Zlecenia do Klienta, zostanie wygenerowany e-mail z numerem listu przewozowego oraz kontaktem do Przewoźnika
- Czy można wysłać Zlecenie na kilka adresów dostawy?
Istnieje taka możliwość po wcześniejszym skontaktowaniu się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail semibox@semibox.pl, w celu ustalenia adresów i kosztów transportu
- Czy można dostarczyć złożone opakowanie
Nie ma takiej możliwości, opakowania dostarczane są na „płasko”
- Czy wysyłka wzorników opakowań jest bezpłatna?
Zgodnie z zakładką "zamów próbki"
- Czy można odebrać Zlecenie osobiście?
Jest taka możliwość poprzez wcześniejszy kontakt pod adresem e-mail semibox@semibox.pl
- Co to jest wysyłka anonimowa?
Na liście przewozowym nie ukażą się dane Portalu semibox.pl, dzięki czemu Odbiorca nie dowie się gdzie Zlecenie było realizowane. Informacja powinna zostać wysłana na adres e-mail semibox@semibox.pl, po złożeniu Zlecenia podając numer Zlecenia
- Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Istnieje taka możliwość, informacja powinna zostać wysłana na adres e-mail semibox@semibox.pl podając numer Zlecenia
- Jak spakowane jest Zlecenie?
Zamówienia wysyłane są w opakowaniach kartonowych, dodatkowo zabezpieczone folią stretch. Przy większych zamówieniach Produkty umieszczane są na palecie
- Jaka jest różnica w dostawach paczkowych i paletowych?
Dostawa w paczkach to dostawa rozłożonych opakowań, pakowanych po kilkadziesiąt sztuk w grubą folię zabezpieczającą lub w opakowanie kartonowe, jest to optymalna forma dostawy. Dostawa jest realizowana przez Przewoźnika w opcji „od drzwi do drzwi”, czyli pod adres wskazany w Zleceniu. Dostawa paczkowa do 20 kg na jedną paczkę. Dostawa na paletach jest przeznaczona dla Klientów zamawiających duże ilości opakowań, zazwyczaj powyżej kilkaset sztuk. Dostawa jest realizowana przez Przewoźnika w opcji „rampa rampa”, czyli pod budynek wskazany w Zleceniu. Opakowania przesyłane są na bezzwrotnej palecie przemysłowej, zabezpieczonej folią stretch.
- W jakiej postaci dostarczane są opakowania?
Opakowania dostarczane są rozłożone „na płasko”, do samodzielnego złożenia. W celu zapoznania się z instrukcją składania należy wejść w zakładkę „Jak składać”
- Czy Zlecenie może zostać spakowane według indywidualnych wymagań?
Istnieje taka możliwość, wcześniej wymagany jest kontakt na adres e-mail semibox@semibox.pl, podając numer Zlecenia
- Ile prób doręczeń podejmuje Przewoźnik?
Jeśli Odbiorca będzie nieobecny w domu, Przewoźnik podejmie dwie próby doręczenia. Możliwe, iż Zlecenie będzie do odbioru w punkcie odbiorów własnych Przewoźnika. Wszelkie informacje o tych zdarzeniach zostaną wysłane drogą SMS na numer telefonu wskazany przy uzupełnianiu Formularza Zamówień. Po 7 dniach kalendarzowych, w przypadku braku odbioru, przesyłka zostanie zwrócona do Nadawcy
- Co dzieje się ze Zleceniem po zwrocie?
W przypadku zwrotu Zlecenia do siedziby Portalu, z powodu braku odbioru przez Odbiorcę, Portal będzie nawiązywał kontakt z Klientem. W sytuacji ponownej wysyłki, Klient będzie musiał uregulować koszt 15 PLN/brutto za ponowną wysyłkę 1 paczki lub 160 PLN/brutto za paletę. W sytuacji braku możliwości kontaktu z Klientem w ciągu 30 dni Zlecenie zostanie zutylizowane
- Czy Zlecenia wysyłane/dostarczane są w soboty?
Usługi transportowe realizowane są tylko w dni robocze
- Czy istniej możliwość wniesienia przesyłki do Odbiorcy?
Paczki do 30 kg dostarczane są w serwisie „od drzwi do drzwi”, czyli w miejsce wskazane na liście przewozowym. Przesyłki paletowe nie są wnoszone we wskazane miejsce, lecz dostarczane pod budynek wskazany na liście przewozowym
- Czy wysyłka proofa jest odpłatna?
Koszty wysyłki ustalane są indywidualnie
- Czy mogę wysłać paczkę ze zleceniem poza granice Polski?
Istnieje taka możliwość, wcześniej wymagany jest kontakt na adres e-mail semibox@semibox.pl, przed złożeniem Zlecenia